Helgen som varit!

Denna helg gick i rasande fart, som alla andra helger känns det som.

I fredags tog vi det lugnt här hemma, hade tjejerna över på taco lunch! Sen på kvällen tittade vi på Idol här hemma och grabbarna somnade tidigt!
I lördags så gick vi ut på förmiddagen i det fina vädret, tanken var att vi skulle leka med Noel somnade så vi gick en liten sväng på stan. När vi kom hem kom svärföräldrarna hit och sov över. Trevligt! Vi åt god mat, tittade på Så mycket bättre och dom busade för fullt med Noel.
I söndags så kom syster hit och dumpade barnen och mannen här medans hon jag och svärmor åkte på barnbasar och fyndade massa. Sen åkte syster med familj till badhuset och vi tog det lugnt här och tidigt i säng.


Lördagens supergoda middag :)

Idag har det varit kanon väder så vi tog en sväng på stan med mamma där vi åt lunch och var på jakt efter ett par tigths till mig men hittade inget. Vill ha ett par lite roligare än helt vanliga svarta! Jag får helt enkelt gå i mina gamla trasor :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback