Snor och mycket sömn !

God kväll!

Igår så började Noel att bli förkyld, blev värre mot kvällen. När han skulle sova så kunde han knappt andas och bökade en massa. Tog tempen men inge feber och sen fick han näsdroppar och sova i vår säng så då sov han mycket bättre.

Idag så skulle vi träffat Linda men vill inte gå ut med Noel om han är sjuk. Jag hoppas att han är snorig pga att det kanske kommer tänder? Bvc trodde att det var på G då han dregglar extremt mycket, och det verkar klia som f*n i munnen på honom och nu snorig.

Så idag har vi bara varit inne och myst. Vi vilade i 2,5 timme mitt på dagen och sen har vi kikat på unga mödrar på kanal5 play! Nu verkar han inte lika förkyld men näsan har runnit en del idag men han är inte täpp, skönt! Sen har han inge feber och varit sig själv. Så tänder kom fram nu om det är de! ;)



Idag har Noel haft sin tuffa linne med pirat på som han fått låna av sina kusiner, det är bra när man får ärva/låna fina saker av sina äldre kusiner :)

Nu ligger Noel och ska sova, han somnade på direkten men vaknade efter tjugo minuter och var ledsen. Så Micke la sig där inne och ska få Noel att somna om. Sen ska vi mysa i soffan innan det blir sängen!

Imorgon är det fredag och det gillar vi :) Blir till att vara hemma och städa och tvätta! I helgen hoppas vi på besök av Noels farmor och farfar. Sen hoppas jag att min kära mamma får komma hem. Vill bara krama om henne! Hon är så stark min kära mamma, all kärlek till dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback