Några andetag !

Här sitter jag och tar några andetag! Håller på att städa för fullt. Det tar ju aldrig slut :P Det var lättare när vi bodde mindre men nu när man har stort så tar det längre tid. Men idag kör jag en grundlig städning! Har hunnit med mycket. Tvättat alla fönster (bara Noels rum kvar), dammat och torkat alla lister i kök, vardagsrum, sovrum och hall. Sen torkar skåpen i köket och organiserat om lite. Nu tänkte jag tag tag i badrummet där det ska skuras ÖVERALLT. Sen tar jag tag i klädkammaren (vika iordning våra kläder samt sortera tvätt och torka av hyllorna). Sen avslutar jag i Noel´s rum där det inte är så mycket tvätta fönstret, torka lister och damma av. Sen dammsuga hela lägenheten och skura!

Ja ni hör ju jag har en del kvar så ska fortsätta nu när Noel sover då går det fortare! Vill bli klar relativt tidigt så man hinner slappna av innan det är dags för middag, nattning och sen mys i soffan :)

Hörs ikväll!! Inte roligaste inlägget men men allt för att få en paus ;) hehe!



Vika kläder o sortera tvätt det GILLAR jag så spar det om du vill. kramis igen

2011-05-13 // 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback