Härliga fredag !

God morgon!

Idag är det fredag, kändes som att förra helgen var nyss! Det får sluta att gå så fort, för annars är det ju dags för Noel att börja dagis och jag jobba. Nej stanna tiden ett tag :)

Vi var uppe första gången vid fem för då tyckte Noel att vi skulle ta morgon så det var bara att lyda ;P Men jag var pigg men kände ändå att jag ville sova mera för annars somnar jag väl med Noel runt sju ikväll med honom. Så vi kollade på barnprogram och umgicks med Micke innan han åkte till jobbet. Och jag passade på att vika in tvätten som hade torkat samt plattade håret, så jag slipper göra det under dagen för idag vill jag inte ägna mig åt tråkiga måsten för det gjorde jag hela dagen igår, punkt slut ;) Efter att Micke åkt så la vi oss i sängen och somnade om och sov två timmar, tack Noel!

Jag har precis ätit frukost och ska snart ge Noel tidig lunch (samma smaker som igår) och sen kolla om Sara och Edvin är vakna och vill med på promenad! Idag ska vi inte sitta inne så tänkte ta oss en promenad runt Scania sjön och en glass :)



han är en sån goding lilla noel! :)

2011-05-06 // 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback