Fredagen den 13

Idag är det riktigt tråkväder ute och det passar bra när Noel är snorig då vi ska hålla oss inne. Så idag tänkte jag passa på att göra såna där tråkiga måsten. STOOOOR städa och det menar jag verkligen STOR städa, ska städas i alla hörn och kanter! Tänkte torka alla skåp i köket, putsa fönstrerna invändigt, torka lister m.m. Ja ni hajar, här ska det blir skinande rent överallt! Ska gå iväg med massa skräp när Micke kommer hem sen, har blivit massa kartonger från Noel´s pressenter och en massa reklam tidningar.

Tänkte sätta igång med sovrummet så jag kan lägga Noel för sin vila sen så jag slipper störa honom där inne!
Ne nu ska jag sätta på musik, gjorde precis en ny lista och sätta igång.

Juste det är ju fredagen den 13 idag, vi får hålla tummarna att inget händer ;)

Hörs senare, vill ju blir klar idag :)



Du behöver inte städa för att vi ev. ska komma över??!! Ni har ju alltid så rent o trevligt. Kramisar från sväris

2011-05-13 // 12:02:42

SVAR till FARMOR(svärmor):



Nej jag vet att jag inte behöver städa, men brukar städa till varje helg! Alltid skönt att ha rent och fint på helgen. Men idag kände jag för att stor städa, det behövs det med ibland :) Hoppas vi ses i helgen, kramisar

2011-05-13 // 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback