Framtida sleeve?

Jag har länge velat göra en sleeve! Jag sa att om jag fortfarande vill ha en när jag blir 25år så ska jag göra en och nu är jag ju 25år och vill ha en ännu mera :)

Jag och Älskling har suttit och kikat efter olika motiv och jag är inne på lite olika. Men jag ska först fixa min senaste tatuering som en kompis till mig har gjort. Ska fylla i den med skuggor och Noels namn. Och sen när vi skaffat oss vårat andra barn så ska jag ta tag i min kropp och träna den och då blir det en sleeve :) Så jag har tid på mig att bestämma motiv men ska börja redan nu så man kommer fram till det perfekta!

Lita inspiration som vi hittade idag:

 
En geisha


Buddha


Blommor




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback