En riktigt slödag!

God eftermiddag!

Idag har jag och Noel bara varit hemma. Jag tycker det är skönt att bara vara hemma men blir lätt rastlös eller sjukt seg! Vi gick inte upp förens 11.20 idag, så vi har verkligen slöat. Mellan 06.30-8.00 tittade vi på Vakna med the voice sen somnade vi båda om och vaknade då vid elva.

Jag och Noel satte oss och käkade. Jag åt frukost och Noel fick lunch som idag var laxgryta, blev lite grimaser med ner gick det iaf! Efter det ringde vi mamma och kollade vad hon hade för sig och hon var också rastlös så hon kom över så vi fikade och Noel fick lite mellanmål äpple och banan. Efter att mamma gick var Noel helt slut efter massa bus så han somnade snabbt när jag la ner honom i sin säng. Så jag passade på att bara slöa på soffan och tittade på Änglagård - Tredje gången gilt! Helt okej film, dög att titta på en sån här slapp dag. Nu är Noel vaken igen och ligger på sin lekfilt och försöker ta sig fram men det går inte riktigt som han tänkt sig, hehe!

Inatt har Noel sover helt okej. Vi försöker ju med att få bort nattmål och inatt vaknade han vid två men då låg och han babblade i kanske en kvart och sen stoppade jag i nappen och han somnade efter en liten stund men inge gnäll och sen vaknade han vid fem och då fick han mat och sov till halv sju. Men han somnar ju så tidigt på kvällen så han sista kvällsmål blev vid tio när han vaknade till så han klarade sig utan mat mellan 10-05 så det var en bra början :) Ska försöka få i Noel mer mat innan han somnar runt sju så han inte vaknar och är hungrig vid tio men han har blivit lite dålig på att käka på dagen. Blir iaf kvällsgröt och ersättning innan läggdags!

Har ramat in lite nya foton på Noel i hans rum ska visa sen hur det blev för jag satte in dom i dom ramade som jag målade om. Sen har han fått två nya mattor i sitt rum ska även visa det :) Tänkte bli bättre på att fota Noel har varit dålig på det dom senaste dagarna, dålig morsa jag vet :P

Hörs lite senare tänkte pussa på Noel lite innan jag sätter igång med att dammsuga och diska!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback