Egen tid !

Nu är det egen tid då grabbarna sover. Noel sen tidigare ikväll och Micke som la sig för en liten stund sen så nu har jag egen tid. Kollar på Big Brother och kikar på datorn! Har fixat om min blogg lite, är inte helt klart ska fin slipas lite men det får bli någon annan dag.

Jag är helt slut i mitt huvud, går och funderar en massa inför lördag om vi har allt, hinner med allt, att allt ska gå bra osv. Jag vet att det kommer bli en kanon dag och att det kommer inte vara några konstigheter alls men ändå grubblar man! Tur att jag har min kära mamma och Ubbe som har hjälpt oss att handla hem det som behövs och ska köra ner allt på lördag. Och även Ann-Sofie som ska göra hennes goda pasta sallad :) Det tackar vi verkligen för! Och även resten av familjen som ställer upp och hjälper oss ni är bäst! Vad skulle man göra utan sin familj? ;)

I helgen när vi var i vallentuna så var vi förbi Noels farmor och farfar och hälsade på och då provade Noel sin egen fotölj som han har fått och ha där och han stor trivdes :) Så en sådan blir det att köpa hem hit när han blir större! Kolla in tuffa killen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback