Äntligen!

Då var jag äntligen klar med städningen! Nu är Micke hemma så han tar tvättstugan, skönt. Han brukar försej ta den så jag klagar verkligen inte :) Det ända jag har kvar är att kasta skräp men det tar jag imorgon för nu vill jag ta kväll. Tänkte sortera bort Noel´s 68 kläder som är för litet nu, får se om jag gör det efter middagen annars tar jag även det imorgon!

Har precis lagt Noel som somnade på direkt, hoppas han inte vaknar som han har gjort två dagar i rad nu. Då har han vaknat efter en halv timme och varit ledsen, vet inte om det är tänderna som spökar eller om han är i en period.

Hockeyn går i bakgrunden och såg precis att dom vann så nu är dom i final på söndag, spännande! Kommer nog inte se den, vi är inte så intresserade!

Efter vi käkat middag tänkte vi se på film, denna blir det idag.

http://i56.tinypic.com/25u2z6g.jpg

Den verkar roligt så jag hoppas den är det :) Ha en härlig fredag!



haha ja vi vart helt snopna! men det är roligt nu när det börjar hända lite grejer, fast man måste ju hålla koll nu..blir ju lätt att dom tappar balansen i början och jag tycker att han har slagit i huvudet tillräckligt... :P



jaa vi måste ju ses nästa vecka och hoppas på soool! det här vädret suger ju! kraam ha en mysig fredagskväll <3

2011-05-13 // 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback