Vilken Lycka !!



En sån här är påväg hem till mig :) Har velat haft en sån lääänge och nu hittade jag den på halva priset, ett erbjudande som är just nu! Snacka om LYCKA :) Jag längtar till den kommer hem och då kommer jag i princip bo i den, haha! Blir en 25 års pressent från älskling som jag "tvingade" på honom ;) hehe! Men jag skulle få något annat hemligt när jag fyller sen men jag tror vi ska på spa :P För han är inte den bästa på att ljuga eller hålla något hemligt :)



» Linda

Fan va nice.. Halva priset:) tror jag också ska beställa en, har ju också velat ha en skiiiit länge!! men vet inte riktigt vilken färg:) fast den är väl inte från oncepiece? Utan från Ziperall? Pusss

2011-03-12 // 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback