två flugor i en smäll ..

När vi har dopet så tänkte vi fira mig samtidigt när vi ändå har hela tjocka släkten samlad :) Jag fyller ju bara några dagar innan, shiiit jag blir 25år! Just nu känner inte jag för att fira min födelsedag med fest som jag ville för några år sen. Men tänkte dra ihop tjejerna när det blir varmare och dra en utgång isthlm! Ställer till med en brak fest när jag blir 30 ist :P

Tänkte säga vad jag önskar mig har fått order om det med, hehe:

* Plattång
* Pengar till kläder
* Pressentkort på Ikea
* Pengar till cykel

      



Vi väntar oss en födelsedagsfika då det inte stod nått om födelsedagfirande på dopinbjudan.. =)



kanske inte så kul för släkten på mammas sida att fira alex samtidigt som noels dop, bara en tanke!

2011-03-31 // 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback