Stackars våran prins !

När Noel vaknade så tog jag tempen då han kokade och den visade 39,5, stackarn! Så då fick han alvedon och lite mat och efter ett tag blev han glad och nöjd igen och då tog jag tempen igen och den visade 38,2. Skönt att den sjönk! Nu ligger han och sover igen och jag hoppas han blir bättre snart, gillar inte att se min son må dåligt. Gör ont i mamma hjärtat!

Så idag blir vi bara hemma och tar hand om Noel och ger honom mycket kärlek, vilken vi gör helatiden försej ;) Micke gick iväg och köpte hem lite fika så tänkte vi bara mysa i soffan framför film och glömma bort att det är underbart väder ute :P Varför kan det inte regna en dag som denna?! Haha!

 
Älskar dig min sjukling ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback