Söndag !!

Tjenixen!

Har hunnit
med endel så här på förmiddagen :) Imorse när vi vaknade så gav jag Noel en sked gröt och en halv sked blåbär och en halv sked katrinplommon, hehe han var så söt och ville ha mer men det får vänta tills någon annan dag :) Han fick en sked gröt igår med och han har inte reagerat något på magen så det är skönt, men han har pruttat lite extra mycket nu på förmiddagen! Imorgon när vi ska till bvc ska jag höra om man kan ge mer smakportioner vågar inte ge för mycket innan jag hört men ville iaf testa en sked och se om han gillade det eller inte.

Efter att vi ätit frukost så somnade Noel om och jag passade på att duscha, fixa mig, vika massa tvätt, gick ner med saker i källaren och tog fram en kartong med barnkläder i strl 74 men låg en massa 68 så nu är det köp stopp i strl 68 för det finns massa av nu! Hade glömt bort att vi hade den kartongen :P Men vi vill ju ha nytt till Noel och inte bara använda kläderna från kusinerna så det gör ju inget att vi har massa kläder :) När han har växt ur den storleken så tänkte jag gå igenom allt som är kusinernas och lämna tillbaka det så min syster kan sälja dom för till nästa bebis kommer vi ha en massa kläder iaf och om jag känner oss rätt så kommer det bli en del nytt då med ;)

Nu sitter Noel och äter lite mat i vagnen och jag sitter här, skönt när man ger ersättning då kan dom äta själv ibland, hihi! När han ätit upp blir det att klä på honom för man kan ju inte ha pyjamasen hela dagen :P Sen ska jag hoppa ur mjukis dressen och på med lite finare för vi ska få besök av Noels farmor och farfar! Då ska vi passa på att åka och storhandla. Micke blir hemma då han är sjuk och ligger och sover som han gjort i princip hela helgen!

Hörs senare ..

 

Jag ÄLSKAR dig NOEL !!!



» Sara

Ja dom är ju så fina och inte alls så tjocka! Vill ha den röda också :P

Haha jaa det blev dom blåa, fan vilka nördar vi är!!! Hahaha pusss

2011-03-06 // 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback