Semmeldagen !

Idag har vi varit på dejt med Johanna och Linda med Tindra! Vi satt och fikade ett bra tag och snackade en massa skit och uppdaterade vad vi hade missat under tiden hon varit borta. Vi fick även min pappa på lunch besök :) Noel har i princip mest sovit hela dagen när vi var iväg, han fick mat när vi fikade sen var han vaken en stund i vagnen men somnade rätt fort när vi gick runt.

Inatt har han varit extra gnällig. Han åt inte alls som han brukar och man fick inte röra hans ben där han fick sprutan då gallskrek han, stackarn! Han är svullen runt men han fick en alvedon imorse och blev genast sig själv igen och åt en flaska ersättning, jollrade för fullt sen somnade han gott i vagnen och nu får man ta på benet utan att han säger något men han är fortfarande svullen men skönt att han inte har ont. Jag log på golvet med honom förut och tränade hans nacke, han har blivit riktigt stark. Sen gillar han att sitta på ens mage och vi håller i hans händer men nu testade vi att sätta honom på filten och han satt i typ fem sekunder :) hehe! Blev lite chockade och vi fick det på bild ;) Han ser så stor ut! Men försej han väger ju snart åtta kilo, haha!



Idag är det ju semmeldagen och jag köpte med mig semla hem och gud så gott det var :)

Snart blir det middag och jag är vrål hungrig. Vi ska äta pasta med bacon och chili creamfresh sås, enkelt och väldigt gott! Idag när vi var på engla gåva hade dom jätte söta saker från jabadabado. Ska visa er lite senare vad dom har för fint!

Hörs senare ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback