God morgon lördag !!

Här har jag varit vaken sen sju och har hunnit med att plocka undan och bara fått egen tid, härligt men nu kan mina killar få vakna då dom fortfarande sover. Sju sovarna :) Noel sover dåligt på nätterna nu då han blivit förkyld :( Tycker så synd om honom när man hör hur han kämpar för att kunna andas normalt! Har provat nässug, näsdroppar men det kommer typ inte ut något då han mest är täpp och det sitter så högt upp. Som tur är så är han pigg och glad och har ingen feber så det är skönt! Och igår var han dålig i magen också, han pruttade ägg mökar och bajsade ner blöjan gånger på kvällen annars bajsar han typ en gång om dagen. Men inatt har han inte bajsat mer så det var nog bara något tillfälligt! Kan det vara sprutan som han tog i måndags som kan ha orsakat förkylningen och dålig mage?! Jag hoppas iaf att han slipper få feber och bli hängig för imorgon ska vi på dop för Colin.

Idag tänkte vi gå ut och gå det är sånt fint väder, sen ska vi även gå förbi skogshöjd då Noels farmor är där på spa så hon vill självklart träffa Noel :) Annars blir vi bara hemma och myser! Ska försöka öppna balkongdörren och få bort all snö/is som ligger där så man kan sitta där och få lite sol på sig i veckan och att Noel kan ligga där ute i vagnen och sova då han sover bäst i vagnen och ute! Så dumt med våran balkong är att man öppnar dörren utåt så nu när det är massa snö kan man inte få upp dörren och hur ska man då få bort snön? Och vi har MASSA snö då vi bor högst upp och utan tak på balkongen. Kanske är en meter snö nu och det var MER förut, haha och ändå har vi skottat flera gånger i vinter. Jag säger bara ge oss VÅR nuuu för vi har tröttnat på vintern för länge sen :P

Ne nu ska jag äta frukost då jag inte kan vänta tills killarna vaknar, haha för dom verkar vilja sova ett tag till!

Ha en härlig dag i solen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback