2011-03-10

God kväll!

Idag har vi umgåtts med dom bästa mammorna :) Det var Sara med Edvin, Sandra med Theodore, Emelie med Vincent, Johanna med Kean, Kattiz med Thedore jag har inte glömt något va?! Hehe .. Vi åt egengjort pastasallad, fikade och snackade en massa skit och barnen lekte för sig själva, sov ja typ det dom gör i den åldern ;) När det var dags att bege sig hem så snöade det, självklart när man skulle ut. Jag vill inte ha någon j*vla snö! Jag vill ha vår NU !!

Stackarn Noel har vaknade upp och gallskrivit två ggr denna vecka, han måste ha drömt något. Kanske om sprutan han fick? Man tycker så synd om dom när dom blir så ledsna men så fort man lugnat honom och pussat på honom så somnar han snabbt om. Mitt lilla hjärta!

Det är så kul
att vara hemma med honom och se hur han utvecklas, känns som om det är något nytt som kommer varje dag. Han blir mer och mer duktig på att grepa saker och självklart ska det in i munnen :P Sen har han blivit mycket med stadigare och inte flänger så mycket med huvudet och kroppen. Och han hatar att ligga ner och spänner upp huvudet och vill sitta eller stå upp, men ibland kan han gilla och ligga med då ska det vara något roligt att titta på typ när jag sjunger för honom och rör på hans ben då ler han verkligen med hela ansiktet och det dröjer nog inte länge tills man har ett litet skratt :)

Jag skulle kunna vara hemma hur länge som helst med honom för det är det bästa jag vet. Sen har vi sån tur som har dessa underbara mammor att umgås med och deras goa barn. Ser fram emot när dom blir lite större och leker med varandra :) Värsta grabb ligan, bara pojkar har vi :)

Imorgon har Sandra och Emelie stora barnen hemma och dom ska ner till stan för att mata fåglarna så vi hänger nog på beroende på vad det är för väder!

Noel sover för natten och vi ska snart äta en lite sen middag, är vrål hungrig så man det bli om man fastnar framför några avsnitt av Walking dead :)


Tuff bild Micke tog igår :)

Hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback