Livet är gött !!


Nu på eftermiddagen/kvällen har vi hängt på balkongen! Noel har varierat med att röja med gåstolen i sovrummet eller hängt med oss ute på balkongen. Vi har som sagt grillat, snackat en massa gojja och bara njutit av kvällsvärmen! Nu ligger Noel i sängen och ska sova, Micke duchsar och jag sitter här och har precis satt på Allsång på skansen :) Kanske inte så roligt program men det känns verkligen som sommar när man tittar på det :P Kanske blir bättre nu när Måns är programledare den förra avskydde jag!

Lite bilder från ikväll:
 



Ser ni Noel som står och kikar var jag pysslar med? :)



du har gjort sidan väldigt fin:)

2011-07-13 // 23:15:40

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 // 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback