Inte ett moln...

.. så långt ögat kan nå :)

Idag är det klarblå himmel och varmt! Tråkigt att vi är inne pga att jag är hängiga. Noels rinnsnuva verkar ge mig sig vet inte om det kan vara tänder? Ser inget om det är på gång upp! Har sprängande huvudvärk idag med och förkylning som aldrig tar slut. Blä! Men känner mig lite piggare idag. Orkar iaf göra saker här hemma och inte som igår då vi sov och låg i soffan och kikade film hela dagen.

Nu sover Noel lunch och jag har suttit på balkongen i 40min så jag var tvungen att komma in och svalka mig lite, blir stek hett där ute, men skönt att bättra på brännan som har typ försvunnit. Ikväll ska vi grilla är ju kanon väder så har redan lagt köttet i marinad :) Ska leta reda på en kortlek så kanske man ska slå Micke i vänd tia ikväll :)

Ska lägga fram systemkameran så jag kan ta lite kort på Noel idag, han har utvecklas så mycket och vi är kassa på att fota hans framsteg. Fy på oss!!

Imorgon ska vi ju iväg och fota Noel hos en kompis, ska bli nice! Han har hyrt en studio så det ska bli skoj. Har redan lagt fram outfit till Noel samt några leksaker som vi ha med :) Vi ska även ta familjefoto på oss så ska kika ikväll vad jag kan ha på mig, vill ha något fint fast vardag! Vill inte direkt vara värsta uppklädd :P

Ne nu ska jag bränna fläsket lite till innan Noel vaknar. Då tänkte jag dammsuga och skura toaletten som skulle göras igår men ingen av oss hade orken så då får jag ta den smällen idag, hehe!

Hörs senare men förhoppningsvis MASSA bilder :)



Sötnosen där.../mormor

2011-06-03 // 14:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback