Ett halv år


Idag blir som sagt Noel hela 6 månader! Shit vad tiden går fort och jag hänger inte med ;)

Vi har myst på morgonen och tog oss en sovmorgon vilken jag uppskattade, tackar Noel :) Nu är vi redo för en heldag på Torekällberget. Noel har ätit kalops precis och jag drack massa vatten är inte så hungrig så tänkte käka frukosten på berget istället! Blev en tidigt lunch för Noel idag då vi ska iväg och då är det svårare och ge burkmat så då fick han det nu så får han ersättning sen istället. 

Tänkte skriva vad Noel kan hittils och gillar att göra:

- Kan sitta själv (dock inte så jag sätter honom och går iväg för ibland kan han ramla omkull)
-
Vända sig åt båda mage till rygg och rygg till mage
- Kommer upp på krypställning men bara hänt fåtal ggr
- Äter burkmat från 6 månaders
- Sover bra vaknar dock en gång för mat
- Hatar att ligga på rygg och ska alltid försöka sätta sig upp
- Ålar omkring på golvet
- Älskar sin gåstol
- Han är nyfiken på katterna och vill gärna stoppa dom i munnen :)
- Han är nyfiken på vad vi gör och ska ta det man själv sitter och håller i som t.e.x mobilen
- Han är en riktig mammagris ;) Men älskar att busa med sin pappa!

Det var det jag kom på :)



Nu ska jag packa ner det vi ska ha med oss i vagnen sen bege oss ut. Ha en bra dag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback