Lista !!

1. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
2. Blev någon av dina vänner/bekanta föräldrar?
Ja :)
3. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!
4. Vilka länder besökte du?
Estland, haha!
5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Oj, inget jag kommer på nu.
6. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 december när min underbara son föddes!!
7. Vad var din största framgång 2010?
Hmm, ja du säg det. Kommer inte på något bara sådär!
8. Största misstaget?
Jag säger som Mia, att jag inte sparade mera.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har problem med min arm, fick veta att jag har tennis armbåge. Sen åkte jag på foglossning under graviditeten och spydde i 19 veckor!
10. Bästa köpet?
Våran nya säng, haha! Nu slipper vi trängas när vi har större och blivit en till i familjen :)
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till Noel.
12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min kära sambo.
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Vad tråkigt men kommer inte på någon.
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, har hänt så mycket positivt i år!
15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mer "fina" foton på min gravid mage, glömmer fort hur det såg ut.
16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat onödiga pengar.
17. Hur tillbringar du julen?
Med min underbara familj/släkt.
18. Blev du kär i år?
Var redan kär men har blivit starkare!
19. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon.
20. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma och min familj kom och firade mig.
21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej är nöjd med året!
22. Vad fick dig att må bra?
Allt stöd man fått när man mått piss under gravidititet.
23. De bästa nya människorna du träffade?
Noel är den bästa nya människan jag träffat :)
24. Förväntningar på 2011?
Att det ska bli ett roligt år då jag får uppleva Noel´s första år och se hur han utvecklas :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback