9 JANUARI 2011

God morgon!

Här har vi varit vakna ett tag, vaknade av att mobilen ringde vid kvart över nio och då vaknade lill prinsen men det gjorde inget vi låg kvar ett tag i sängen så Noel fick vara en naken fis så vi tog lite kort, försökte ta ett fint kort på hans fot men han låg inte still en sekund ;) ska göra ett nytt försök senare!

Nu har jag gjort iordning oss för idag ska Noel på sin första innebandy match :) Jag tror han kommer sova sig igenom den, hehe!

Idag tänkte vi testa att ta vattenfärg under Noels fötter för att trycka det på ett papper och rama in, hoppas det funkar. Nästa gång jag är på stan ska jag köpa en sån där som man gör i gips men har glömt varje gång jag är nere så kommer säkert göra det nästa gång med, dumma mig :P

Ne nu ska jag ta lilleman och ge honom mat sen ska vi kila till v-hallen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback