18 JANUARI 2011

God morgon!

Här sitter vi i soffan och myser. Noel har nyligen fått mat så han är på bra humör :) Idag ska vi träffa Linda och Tindra på stan i eftermiddag och kanske Bella med barnen. Ska bli trevligt! Blir en liten runda på stan också, jag måste införskaffa någon pyjamas till Noel han har växt ur sina och har ju som sagt bara en i 62.

För exakt 6 veckor sen så kom Noel, vad tiden går fort! 6 veckor, fast det känns som att han alltid funnit här. Har varit dom 6 bästa veckorna fast det har gått upp och ner ;P



Har tänkt på en annan sak att idag har det gått exakt ett år sen vi fick ett missfall. Var det värsta jag varit med om! Hade blött i typ ett dygn och haft ont i magen så kände på mig att det var något som inte stod rätt till, så på morgonen vaknar jag av att jag fick sån kramp i magen och gick på toa och det blödde mycket mer än innan. Då inser jag att vi fått missfall. Stört tjurar och går in till sovrummet och väcker Micke och säger att vi måste in till akuten för att se ifall det var missfall. Vi åker in och får komma in direkt då dom gör ett vaginalt ultraljud där dom ser att fostret inte finns kvar och att det var missfall. Då grät jag ännu mer :( Grät hela vägen hem och i typ en vecka kändes det som. Att få missfall är i dom flesta fallen är att fostret inte var friskt så det var lika bra att det hände fast man inte tänkte så då.

Bara någon månad efter vart vi gravida igen och då såg allt bra ut och jag mådde bra, och idag sitter vi här med världens finaste son :) Blev ett lyckligt slut iaf :)

Det här inlägget blev ju en blandning av sorg och lycka!

Ne nu ska jag lägga Noel i vagnen för han börjar bli trött sen ska jag få i mig lite frukost och göra mig iordning för dagen, kan ju inte gå med mjukiskläder hela dagen ;P


Det var Noel som skulle bli eran Prins!

Men missfall är alltid trist.... själv har jag gjort abort och det är inte heller en trevlig känsla..



kram

2011-01-18 // 13:48:54
» Emma

Snälla, snälla Gör om min blogg :) PUSS

2011-01-20 // 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback