12 JANUARI 2011

Idag har vi varit på BVC och det gick hur bra som helst. Han väger nu 4920g och är 56,5cm lång :)
Fick även beröm hon tyckte att vi hade en sån fin kontakt och att han är så fin så jag skulle vara en stolt mamma och det är jag verkligen. Har fått mig en perfekt son som jag älskar över allt annat <3

Efter BVC bersöket så träffa jag Emma över en fika, gud så länge sen det var vi sågs. Alltid är det något ivägen när vi ska ses, är väl så när man är "vuxen" haha! Snacka om att jag hade otur idag när jag var iväg för jag fick bara dom gamla bussarna men sån tur var så fick jag hjälp av och på varje gång, gillar inte dom bussarna. Försöker gå så ofta det går men idag snöade det och var slaskigt så jag pallade inte att dra runt vagnen i detta väder.

Noel har fått åkt i pyjamasen och får nu mat, sen blir det kvällsmys. Snart är Micke hemma också och då blir de middag, fiskgratäng. Enkelt och gott :)

Tänkte svara på lite frågor om bloggning har blivit utmanad av Jossan så ska ge mig tiden att svara på dom idag hade jag tänkt.


En stolt Mamma <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback