Torsdag !!

Här går veckorna undan, redan torsdag och det innebär att det snart är Lördag och då vankas det utgång med 14 härliga bruttor :)

Idag har vi inte gjort ett skit än. Noel har fortfarande pyjamasen men den åker av när han vaknar från sin vila! Jag hoppade ur morgonrocken för inte så länge sen och sitter nu i mjukisar, riktig slappar dag idag. Jag hade tänkt städa men har ingen ork/lust med det då jag har sån magvärk (mens värk). Den första på över ett år och jag kan säga det att jag har INTE saknat dig, ursh! Men skönt att veta att man kommit tillbaka till sitt gamla efter graviditionen och amningen så nu kan vi köra en till , haha! Men nej det får vänta, skulle inte orka med en graviditet såhär tätt. Tänk om jag mår lika illa som när jag väntade Noel då skulle jag inte kunna njuta av att vara hemma och ta hand om honom. Men ett syskon till Noel ska vi ha men som sagt in ÄN på ett tag!

Hoppas att vädret är bättre imorgon för då ska vi ut på promenad. Vill bort till Ica Maxi och titta skor till lördag och sen hoppas jag att mina smycken har kommit som jag har beställt! Förhoppningsvis får vi sällskap av Sara och Edvin :) Roligare med sällskap! Sen runt fyra så ska vi ner till stan med Emma där vi ska möta upp Linda och Bella + barn för en fika sen ska vi titta i affärer och köpa drickat till lördag :) Sen ska jag hem och lämna Noel för då är Micke hemma och då ska jag springa iväg och sola så man har liiite färg iaf :P

Ne nu måste jag ta Noel som vaknade och ge honom mat och få på honom kläder sen ska vi leka lite på filten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback