Lååång promenad i det KALLA !!

Mamma och Mormor var här tidigare idag på fika. Tiden gick i rasande fart :) Två timmar kändes som en halvtimme :P Strax efter ett så gick vi ut, Mormor gick hem och jag och Mamma fortsatte och tog oss en promenad bort till Ica Maxi och så tog vi en vända in till skopunkten. Åh vad fina skor dom fått in där! Blir att köpa vår/sommar skor där. Både jag och Micke behöver nya! Jag vill ha "converse" liknande skor som dom hade där i rosa, ljusblått och grått. Sen hittade jag fina skor till Micke ett par "fin" skor som var lite tuffare som jag tänkte att han kunde ha på dopet och även efter då man kan ha dom till vardag :) Vi var borta i typ två timmar, as skönt! Fast det var kallt, tur att jag tog på mig mössa annars hade jag nog klagat när vi bara kommit halvvägs hehe!

Noel ligger och slöar i soffan och sover. Han sov hela tiden vi var ute och när vi kom hem började han gnälla lite i vagnen så jag tog upp honom och bädda ner honom i soffan så fick han mat och han åt upp allt och somnade om. Ska väcka honom runt fem om han tänkte sova så länge för annars kommer han vara vaken så sent ikväll.

Ne nu ska jag läsa klart bloggarna jag följer sen börja med maten om inte Noel avbryter mig ;) Ikväll blir det massa mys i soffan har köpt hem lite gott för idag får man äta onyttigt!


Noel i sin snygga SSK tröja :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback