2011-02-09

God kväll!

Den här dagen har bara flygit förbi, har inte hunnit suttit vid datorn då jag knappt varit hemma. Vid halv tio imorse hade vi tid till BVC för vägning och mätning samt 2månaders kontroll. Allt såg fint ut och han har vuxit bra, han vägen nu 6335g och är 60cm lång :) Efter vi varit där så tog jag en promenad i det härliga dock blåsiga vädret till jobbet och hälsade på. Var roligt att träffa arbetskamraterna igen och få lite uppdatering av vad som händer :) Sen tog vi en promenad ner till stan igen där vi möte och Micke och åt lunch sen gick vi hem och slappa en stund innan vi åkte ner igen till stan för Micke tatuerade sig :) Så jag ringde dit Philip så vi gick och käkade middag efteråt och sen köpte jag hårfärg. Så när vi kom hem så började jag färga håret direkt så nu sitter jag här rödhårig :) Blev dock lite ojämt och lite för ljus för min smak så ska få det jämnare och lite mer mörkare röd så kommer jag vara super nöjd :)

Imorgon blir vi bara hemma, ska städa och fixa så då blir det mer uppdatering!

God natt!



tack!

2011-02-10 // 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback