Onsdagen den 14 december!

Idag har vi haft en riktigt slödag här hemma, hur skönt som helst! Vi vaknade strax innan åtta och låg kvar i sängen en stund och busade, myste och tittade på vakna med the vocie. Sen gick vi upp käkade frukost och lekte i rummet! Vid elva somnade vi och sov lunch i TRE timmar, hur skönt som helst efter en bökig natt. Efter det åt vi mellis, tände ljus i lägenheten (jag frös), plockade undan, tittade på tv och lagade mat. Efter maten har vi lekt lite till, ja så har våran dag sett ut inte så spännande direkt :)

Imorgon ska vi träffa bästa vänner, det ser jag fram emot! Sen ska jag och Noel baka kakor som Annette hade med sig i måndag och dom var grymt goda, jag kunde inte sluta äta :) Så nu har jag fått receptet! Mums!



Vad var det för smarriga kakor? enkelt recept?

2011-12-14 // 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback