Noels första år!



Det här året har varit det bästa året i vårat liv! Vi ÄLSKAR dig Noel så mycket att det inte ens går att beskriva med ord ♥



Grattis till Noel! :)

2011-12-07 // 11:33:47
» Emma

Ja asså det är verkligen jättejobbigt och man vet inte riktigt vad man ska ta sig till.. Jag hade ju så ont av amningen i början att jag gav en hel del ersättning men hennes mage verkade inte klara av den då hon kräktes en massa. Nu ammar jag bara och det känns som jag har mjölk så det räcker till ett helt kompani :P Men hon är också väldigt gasig i magen och hon somnar inte fören hon verkligen är mätt.

Vi har haft henne inne hos oss nu och hon har sovit på mitt bröst, det är där hon sover allra bäst men jag vill ju inte att det ska bli det enda stället hon kan sova på och nu när Richard börjat jobba igen så behöver han sin sömn.. I början vakna hon med 3 timmars intervaller och alltid samma tider, nu vet jag inte vad det är - kanske för att jag är sjuk och min sömn rubbas.. kanske påverkar det henne också men jag hoppas verkligen att det löser sig. Man får väl härda ut! hehe.

Skönt att höra att man inte är ensam i alla fall :) Jag känner mig så hjälplös liksom och det finns väl ingen som tycker om att höra sitt barn skrika så h*n blir alldeles knallröd. Håll tummarna för mig! Stort grattis till Noel idag också, tiden går fort! :) Kramar

2011-12-07 // 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback