Får duga för ett tag!


Har fixat lite men det tar sån tid så nu får det se ut såhär ett tag. Snart ska vi äta middag, fiskbullar MUMS!!

Fick för mig att möblera om lite. Så bokhyllan i sovrummet åkte in i vardagsrummet och spjälsängen fick en bättre plats i sovrummet. Två tavlor åkte upp på vägen ovanför sängen. Blev mycket bättre då spjälsängen kommer behöva stå där inne ett bra tag då Noel ska få en ny större säng i sitt rum och lillebror ska sova i vårat rum.

Under tiden jag bloggat har vi hunnit ätit mat, haha! Så nu är vi mätta och belåtna. Tänkte ta tag i klädkammaren då det åkt i massa skit och blivit rörigt efter att vi plockat ner julsaker och tagit upp annat skit. Men nu ska det fixas där inne sen tar jag kväll! Då blir det tända ljus, äta upp resten av chokladen och titta på en film :) Imorgon är Micke ledig så då ska vi nog passa på att städa och tvätta som jag skulle gjort idag men jag sket i det och gjorde massa annat som riva fram och möblera om, haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback