En fråga till er med erfarenhet av ...


.. syskonvagnar! Jag är tveksam över vad för vagn vi ska ha. Det jag vet är att det blir någon utav dom här två. Men det jag undrar är. är det någon utav er som har/haft eller vet något om vagnen Basson duo? Jag skulle vilja ha en vagn där man kan ha sittandes barnen framåt vänd eller bakåt vänd och det kan man med Basson duo. Men den kommer ifrån Danmark så den finns inte i vanliga barnvagnsbutik. Har hittat ett ställe där dom säljer dessa vagnar i huddinge så ska åka dit och kika men vill höra era åsikter. Den andra vagnen som det står mellan är Babytravel dublin. Är den vagnen vi har nu fast syskonvagn och jag är nöjd med den vi har nu plus att min syster har syskonvagnen och jag vet att den är bra, lättkörd och barnen sitter bra.

Så behöver eran hjälp nu, vilken skulle ni välja? Om ni har erfarenhet kom med för och nackdelar :)


 babytravel_dublin_liggdel_2011-985.jpg

Basson Duo ELLER Babytravel dublin?



Hej! Jag var nöjd med våran urban och där sitter båda framåt. Är noel nöjd med det nu?

Men det är klart smidigt om man kan välja ifall bebisen inte gillar att åka ifrån dig sen när den blir så stor. Alltid för och nackdelar :)

2011-08-22 // 07:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback