Bebisen i magen




I fredags gick vi in i v.11. Vad tiden går fort :) Det får gärna fortsätta i den här farten.

Jag mår fortfarande illa på morgonen och spyr. Kan även spy ibland på kvällarna men det har hänt fåtal ggr. Kan säga att denna graviditet känns inte som den förra (vad jag minns). Jag mår inte lika illa som förra, har mer finnar och känner mig så fet, håret går knappt och fixa, huvudvärk konstant nästan. Minns inte att jag mådde så med Noel då spydde jag bara helatiden. Så jag går runt och hoppas att det är en tjej denna gång, roligt med en av varje :) Men det blir säkert en kille men det gör inget vi blir såklart överlyckliga vad det än är! Åh jag längtar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback