Vardag!

God morgon!

Noel bestämde sig för att ta morgon halv sju imorse så det var bara lyda att vakna då, hehe! Vi har segat i sängen sen dess. Nu sover Noel igen och jag tänkte gå upp och fixa mig! Idag ska vi först luncha med Sara och Annette innan vi ska till barnens hus för att träffa några mammor från mamma gruppen. Trevligt! I våran mamma grupp så ses vi ungefär en gång i månaden så vi var några som tyckte att det var för sällan så vi blir en del mammor idag som ska ses där vid barnens hus för idag efter lunch har dom öppet för barn under ett år och då brukar det inte vara så mycket folk så vi kanske är själva där :P

Denna påsk har varit kanon. Har spenderat dessa dagar med min härliga familj och njutit av god mat och underbart väder! Hoppas det håller i sig nu. Idag är vi tillbaka till vardagen, lite tråkigt men sånt är livet haha! Men vardagarna är bra så man håller sina någorlunda rutiner vi har skapat här hemma med Noel.

Här kommer lite bilder från sist:

  
1. Uteservering på djurgården med en varsin kall. 2. Noel på balkongen. 3. Noel gosar med sin moster.

  
4. Jag leker i lekparken. 5. Noel leker i sin bumbo på balkongen. 6. Eco solar på balkongen.


Har fler bilder på system kameran men har inte lagt in dom än. Så fler bilder kommer sen :)

Nu är Vakna med the voice slut så ska fixa mig och sen käka frukost på balkongen innan Noel vaknar. Sen ska vi ut i det härliga vädret och umgås med mammor och barn :) Ha en härlig dag!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback