Tandvärk och promenad !

God dagens!

Igår var vi hos Sara och Edvin där dom bästa mammorna och barnen kom :) Vi åt pastasallad och snacka en massa skit som vanligt, att vi kan ha så mycket att prata om? Hehe! Vi ses ofta men munnarna går i ett helatiden. Dom tjejerna är fan dom bästa, är glad att just ni är mammalediga när jag är det ♥



Lånade några bildern från Sara från igår!

Idag har jag och Noel tagit en promenad med mamma. Vi gick bort till Ica Maxi och skopunkten! Jag hämtade ut två paket. Ett från Campadre och ett från en vinst på tradera. Och sen fick jag med mig hem ett par skor från sko punkten som jag ska ha på lördag och sen lite bra ha saker till min j*vla tandvärk jag fått. Jag ringde till tandläkaren och det var ett års väntetid, ETT ÅR! Helt sjukt. Och akuttiderna var slut men dom satte upp mig på en lista så dom ringer såfort dom får någon ledig tid! Så nu har jag bunkrat upp hemma med "smärtstillande" och bakteriedödande munskölj.

Min vinst från tradera var en skinn jacka till Noel som var oanvänd då dom hade fått i pressent i fel storlek. Noel blev as cool i den :) Sen från campadre var det en plånbok och en klocka samt underkläder! Skorna var dessa:



Var skitsnygga på, ser inte så snygga ut på bilden! Men jag ville ha ett par skor som jag kan ha till klänning och sen ha sen till vardags så dessa fick det bli och jag är skit nöjd!

Imorgon blir vi bara hemma då vi ska städa då det ser ut som att ett bomnedslag här hemma. Sen har vi tvättstugan på eftermiddagen! Se hur det ska gå och ha det själv med Noel, eller jag kommer bara hinna gå ner en vända och slänga in tvätten sen hinner nog Micke hem och hjälpa mig med resten. Men det går nog bra! Får ha honom i bärsjalen eller det bästa skulle vara om han sov som en stock här uppe :)

På fredag ska vi nog träffa mamma igen och sen måste jag nog förbi stan och köpa strumpisar eller glansiga leggins har inte bestämt än vad som blir finast till min outfit!

Hörs senare ska ta Noel som inte vill sitta själv i soffan brevid mig :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback