Påfyllning, ja tack !!

Jag skulle behöva rensa min garderob och fylla på med lite nya kläder! Just nu känns det som om jag går med "tråk" kläder som jag hade under graviditeten eller det jag köpte strax efter för att "dölja" gravidkilorna. Men nu börjar jag komma tillbaka till min kropp fast man har ju lite häng mage och det man får på köpet efter en graviditet och det tar ju ett tag innan huden drar ihop sig! Sen är det vår och sommar snart så då vill man ha lite nytt och färg. Så dessa från Nelly skulle inte jag tacka nej till! Blir sugen på att beställa hem allt men då måste jag vinna lite pengar först :) haha!




Ska unna mig lite nya kläder nästa månad för nu har Noel så han klarar sig och blir över i 74 och det känns som att han kommer stanna där ett tag i den storleken. Så nu ska mamma och pappa få lite nyare kläder! Ska även ner och leta i källaren efter mina sommarkläder som jag packade ner när jag blev gravid för då var magen ivägen ;) Hoppas jag hittar i våran överfulla förråd!

Ne nu ska jag ropa hit Älskling som sitter vid andra datorn i köket så ska vi kramas och titta på Big Brother! Imorgon åker vi till vallentuna och myser med Noels faster med familj och firar valborg. Så vi hörs på söndag ha en härlig helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback