Mardröm

God morgon!

Här har vi varit vakna ett bra tag. Vi är redan färdig fixade för dagen! Idag står inhandla möbler och fixa balkongen, träffa Linda och Tindra och grilla och njuta på balkongen med familjen på dagens schema. Jag gillar´t!

Fy farao för min dröm inatt, var en av dom värre drömmarna jag drömt! Jag drömde att Noel dog och alla var så iskalla och tyckte att jag skulle rycka upp mig och att det var väl inget att han försvann. Och jag var helt förstörd men ingen då menar jag INGEN förstod mig! Vaknade av att jag var tvungen att pussa och krama om Noel. Ursh och blä vill inte drömma samma dröm igen.

Igår umgicks jag och Noel med Sara och Edvin. Vi mötte upp Kalle (saras sambo/Edvins pappa) på stan och vi åt frukost/lunch på Nancy´s. Sen gjorde vi några ärenden innan vi åkte bort till Weda där vi tog en fika på Saras mammas jobb, handlade påskgodis på Willys och kikade på babyland sen promenerade vi hemmåt! Var helt slut i mina höfter efter att ha gått från Weda och hem ;P

Ne nu ska jag ta och äta frukost medans Noel sover sin förmiddags vila. Hörs senare med bild på balkongen :)



Ja det var ingen rolig dröm, jag som blev orolig när jag såg din överskrift. Längtar tills på lördag ska bli sååå roligt. kramar till er alla

2011-04-21 // 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback