Härliga dag !!

God kväll !!

Idag
har vi varit ute i det härliga vädret i princip hela dagen, nice. Vi började dagen med att städa och städa balkongen, käka lunch alla tre sen gick vi ner på stan där vi möte upp mamma, Ubbe och syster med barn :) Vi tittade när telge basket tjejerna skulle firas för dom tog sm-guld i onsdags! Sen traskade jag, Micke och Noel vidare vi åkte bort till moraberg där vi kikade på möbler till balkongen, det kommer bli så fint när vi är klara där ute sen :) Efter det tog vi en promenad bort till Willys där vi handlade lite mat och sen traskade vi vidare hemmåt och satte oss på balkongen och njöt av solen. Riktigt härligt! Nu har vi Philip på besök och vi ska snart äta, kyckling ris och currysås mumma!

Bilder från idag:



I fredags så var jag och Noel och träffade alla mammor med barn och det var lika trevligt som alltid. Innan vi möte upp dom så möte jag en av mammorna Sara och lilla Edvin så vi tog en promenad bort till scaniasjön och tog ett par varv sen till stan och mötte upp dom andra. Vi tog en premiär glass och satt vid maren, mys!

Bilder från i fredags:


Idag har jag varit duktig på att lagt in lite bilder från min mobil så tänkte visa lite från dagarna som gått :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback