4 månader !!

Idag blir våran lillafis 4 MÅNADER :) Vart har tiden sprungit iväg. Snart är han väl 18 år och börjar springa på krogen och drar hem tjejer :P Idag har vi firat genom att vi tog sovmorgon ända till halv elva, så idag är jag mer än utvilad!


Mamma och Pappa älskar dig !!

Jag håller på att städa här hemma, det är fan saker överallt. Hur kan vi skita ner så mycket på bara några dagar? Har precis diskat bort ett berg och ska käka lite lunch sen börjar jag plocka undan, damma, bädda rent, dammsuga, skura, tvättstugan i eftermiddag och sen sortera Noels kläder och det vi har i källaren då vi ska lämna tillbaka det vi lånade av min syster då hon ska sälja iväg allt. Dom har ingen användning för det och inte vi heller då vi har handlat så pass mycket nytt som vi kan ha till nästa och om det blir en tjej så måste vi ändå handla nytt. Noel har vuxit ur alla 62 kläder och snart dom flesta 68. Så nu blir det att köpa lite nya kläder i 74. Stora killen får snart sluta växa så fort :P

Ne nu ska jag fortsätta här hemma går ju lite fortare nu när Noel sover igen så vi hörs senare!



Pussa o krama Noel på 4 månadersdagen från farmor, jag lääääääängtar. kram sväris

2011-04-07 // 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback