Torsdag !

Då var det redan torsdag, skönt! Och vi är inne i september :) Om om en månad bor vi i nya lägenheten, sweet!

Igår var jag på stan en snabbis innan jobbet och träffade mina goa brudar och deras goa barn (utom Mindy som var på dagis). Och fler barn kommer det :P Vi kommer behöva låång bord när vi ska fika/luncha på stan, hehe! På jobbet gick det bra, hade saker att göra helatiden och det kändes sen när jag kom hem, kunde knappt röra mig. Micke fick hjälpa mig upp ur soffan, kunde inte ens lyfta rumpan eller benen så ont får jag på kvällarna om jag har ansträng kroppen lite. Snart är det över och då hoppas jag att denna foglossning försvinner som det oftast gör!

 

Idag har jag bara tagit det lungt nu på förmiddagen är trött sov dåligt inatt vaknar typ var tredje/fjärde timme. Kanske kroppen som ställer in sig på att vakna så ofta för att amma? Kan det vara så?

Snart blir det att åka till jobbet och jobba sina fyra timmar sen hem och äta chili corn carne och se någon film. Blir att ta ett varmt bad också, när man ligger i badet så försvinner smärtan för ett tag så skönt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback