Onsdag !!

God kväll!

Då var det redan onsdag, veckorna går fort nu inte för att jag klagar :P
Jag längtar tills vi har flyttat så man kan få börja fixa iordning för nu är det saker överallt. Vi sover numera i vardagsrummet då vi köpte ny säng och vi har inte kastat den gamla än men min snälla Pappa ska hjälpa oss med det nästa vecka :) Då kan man börja ställa in alla kartonger och det i sovrummet och börja packa ner resten och börja städa så man bara har i princip golven, listerna kvar när vi väl har fått bort alla möbler till nya lägenheten. För när man väl har fått in sina saker i nya har man ingen direkt lust att städa och fixa i gamla.

På tal om annat så känner man verkligen att "Noel" har vuxit då man ser i princip hela tiden när han rör sig och man kan nästan känna ifall om det är rumpan, huvudet eller ett ben/arm som puffade förbi handen. Det är en sån härlig känsla. Inatt låg jag vaken och kände hur han rörde sig fick nästan tårar av glädje. Jag är så lycklig över att bli mamma och ska snart få se hur vår underbara son ser ut. Jag längtar som en tok efter dig !! Mammas hjärta :)

Nu ska vi ta kort på min mage så lägger upp en bild snart, efter det blir det tv och mumsa på marabou apelsin krokant en favorit :)


» Sara

Åh vad mysigt! Älskar när man känner att han sparkar men än kan man inte riktigt se det utanpå :)

2010-09-16 // 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback