Ny musik !!

ÄNTLIGEN har jag tagit mig tiden och fixat en ny lista på Spotify med bra ny musik, hade tröttnat på mina gamla listor så jag tog bort dom och fixade en helt ny :) Så nu kan jag och "Noel" digga till en massa bra musik, haha !!

Väntar på att försäkringskassan ska ringa upp så jag vet när mina pengar kommer, för min chef hade glömt att anmäla mig som halvtidssjukskriven så jag fick hem ett papper i torsdags att dom inte kan betala ut då jag inte är anmäld och undrar hur jag jobbar för jag har skickat in mina sjukintyg och sjukskrivningen så jag har iaf gjort rätt från mig. Hoppas dom kan skynda på sig slipper man leva på nudlar resten av månaden, hehe! Ne så illa är det inte men har man räknat med mer pengar så blir man irriterad. Jag var plats 195 när jag ringde för kanske 20 min sen så vi får se hur lång tid det tar innan dom ringer. I fredags var jag på plats 300 då gav jag upp!

Nu ska jag fixa lite lunch sen sätta på mig mitt face så man är redo tills det är dags att gå och jobba mina 4 timmar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback