Måndag !!

God morgon!

Då var det måndag igen, har varit dålig på att blogga men har full rulle här hemma.

Veckan som varit har jag jobbat, handlat lite grejer till nya lägenheten, träffat mina vänner, packat och fixat här hemma, varit på kryddparty, firat min kusin, haft syster och barn på besök. Kort och gott :)

Denna vecka kommer nog gå fort. Idag blir det jobb, imorgon ska jag till Huddinge sjukhus och ta prover och få spruta (aj, hatar sprutor), onsdag jobba, torsdag till läkaren och prata om ifall jag ska fortsätta jobba eller inte, fredag ledig för då flyttar vi :) Och på lördag ska vi städa det sista sen ska vi på 35-års fest :) Så nu får det bli fredag och helg :)

Har tagit magbild så kika in om en liten stund :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback