Läkarbesök och tillgång till lägenheten !!

God morgon!!

Idag vid ett ska jag till läkarna och gå se om jag ska jobba halvtid eller om jag inte ska jobba alls. Se vad läkaren tycket, shit det är bara 2 månader och 12 dagar kvar :) Juste i tisdag var jag som sagt och tog sprutan och det gick fint, kändes inte alls när jag tog den vilket var skönt. Gillar inte sprutor direkt!Sen så passade vi på att åka till Värmdö där vi inhandlade Anders pressent, sen åkte vi till Skärholmen och Ikea. Fick med mig plastbackar till klädkammaren och lite små saker men inte skötbord som jag ville ha då den var tillfällig slut, typist! Men då har jag en anledning för att åka dit snart igen :) haha!!

Ikväll får vi tillgång till lägenhetenimorgon är det flyttdags, vi får hjälp av våra kära familjer :) Men vi börjar nog lite smått ikväll beroende på när dom lämnar lägenheten. Tänkte ta upp alla lätta saker och vår mat och kläder sen är det bara kartonger och möbler kvar då vi får bär hjälp. Tänkte även sätta ihop vår sängstomme idag så vi bara kan lyfta i sängarna imorgon. Ska bli skönt att få den här flytten gjort så man kan lägga ner tid på att fixa iordning trean så jag hinner ta det lugnt lite innan det är dags för förlossning :)

Dom senaste dagarna så har jag haft som "mensvärk" till och från och tryck på lite där nere, kan det vara barnet som fixerar sig? Ska till BM imorgon så ska fråga henne vad det kan bero på. Men jag har känt iaf att magen har vuxit mycket på bara några dagar. Ska bli kul och se om jag har stigit på kurvan :)

Nu ska jag äta lite frukost/lunch sen fixa mig så jag slipper stressa i sista sekund som alltid , hehe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback