Byrå till Noel

Har tittat runt lite på en byrå till Noel´s rum då det kommer vara lättare att kunna vika hans små kläder än att hänga upp det i en garderob eller i klädkammaren. Så då hittade jag denna vilket är ett fynd :)

Klicka för att se nästa bild

Hittade den på blocket för 200kr så troligtvis så ska mina underbara svärföräldrar hämta den imorgon då den finns norr om stockholm så det blir närmare för dom än att min tex min pappa ska åka från nyköping och hämta den. Men visst är den fin? Skulle färgerna inte vara lika fina i verkligheten så kan man måla om den för dom hade målat den såhär. Och isf ska jag måla grått där det är ljusblått och svart där det är mörkblått då Noel ska ha vitt, grått, svart och blått i sitt rum :) Kommer bli fin fint :)


Jag tycker den är finare i verkligheten, puss o kram sväris

2010-09-17 // 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback