28 September 2010

God morgon !!

Idag ska jag till huddinge sjukhus och ta prover och få en spruta, ursh hatar att ta sprutor. Detta gillar vi inte, haha! Men jag måste ta det för att jag och bebis har inte samma blodgrupp eller båda vi har B men sen är jag tydligen RHD - negativ och barnet är positivt så jag måste ta en spruta för att hindra så jag inte bildar antikroppar. Är inte helt insatt i det där men skulle få mer information idag. Men min Bm sa att det var inget jag ska oroa mig för så det tänker jag inte göra heller. Sen ska jag få en spruta efter förlossningen oxå. Som tur är så följer mina fina gummor med så jag slapp åka dit själv. Så efter vi varit där så tar vi en tripp till Skärholmen, Ikea och värmdö :) Så det blir en hel dag med dom allra bästa !!

Hörs senare!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback