Se om det går denna gång ;)

Jag lovade ju att blogga i söndags eller i måndags men så blev det ju inte, sorry! Men nu ska jag försöka bli bättre på det.

Nu har vi börjat med att måla om i köket så målet är att det ska vara klart under helgen :) Idag ska vi spackla ett tunt lager sen måla ett lager och sen måla igen imorgon. Så på söndag vill jag att allt ska vara klart så jag kan fixa där inne innan vi får främmande av M:s syster och man :)

Vi har även börjat förbereda inför lillen som är beräknad om 8 veckor :) Vi skruvade ihop spjälsängen (måste köpa madrass, täcke och påslackan dit men det får bli senare), vi har även skruvat ihop skötbordet som jag ska måla till vitt sen har jag även sorterat bland ALLA hans kläder. Har fått ärva mycket av min syster sen har vi även fått och köpt en massa så nu har jag sorterat storlekarna och har det minsta framme som jag ska tvätta sen och vika in i byrån :) Ska även hämta hem vagnen i slutet av månaden, äntligen !!

Här är en del av kläderna, tog kort när jag höll på och sorterade:



Under veckan har jag umgåtts med mina fina tjejer. Har blivit stan, besök hemma hos Bella, tagit promenad. Och imorgon blir det stan igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback