Måndag !!

Idag är det måndag och det innebär en ny vecka. Denna vecka startar jag med lunch på stan med Älskling och en snabb runda på stan innan vi ska på amningskurs :) Ska bli intressant!

Helgen som var har vi tagit det lungt.
I fredags så blev det att titta på Idol och bara vara, skönt!
I lördags så städade vi sen på kvällen gick vi ut och åt mongolisk här på stan, super gott var det. Sen hyrde vi tre filmer som vi låg och tittade på resten av kvällen. Var riktigt mysigt att bara ägna tid åt varandra och komma ut och få äta god mat!
I söndags så tittade vi på innebandy (min "bror" spelade) dom vann denna match igen :) De e roligt att se på innebandy så nu har vi något att göra varannan helg då det är hemma matcher, hehe!! Efter matchen åkte vi hem och gjorde ingenting, jag hade så ont och världens irriterande halsbränna så jag tod varmt bad, sov på soffan och tyckte synd om mig själv :P

Ne nu ska jag sminka mig och fixa klart det sista så slipper Älskling vänta på mig nere på stan.



hej! ja visst ä det sjukt..



va snyggt, ska du göra något speciellt då eller?(med piercingarna)



En fråga, vad fasiken gör man på en amingskurs?? verkar ju lite muppit att sitta i grupp och "låtsasamma" om det är det ni gör, hahaha? Allt faller sig väl naturigt när du får din noel! Det tror iaf jag! Hoppas du inte ta illa upp, alla är vi olika.



kramis

2010-10-25 // 15:23:07
» Linda

Hyrde ni på video in vid polisbacken?? ;) hihi..



Ses imorgon! PUSS

2010-10-25 // 16:12:08

Okej va bra att det va givande då:)

2010-10-26 // 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback