Längtan är enorm ♥

Igår var vi som sagt hos min syster, vilket var mycket trevligt! Och Max är bara hur söt som helst, alltid ett leende på hans läppar :) Vi åt lunch och fikade och busade en massa, vi följde även med och hämtade Liam och han blev så glad när vi kom allihoppa :)


Busiga lilla Max igår :)

Idag var det tid hos barnmorskan och idag följde Noel´s mormor med :) Så hon fick lyssna på hans hjärtslag ♥, det är alltid lika mysigt att få höra det. Alla värden var bra och allt såg bra ut, skönt! Sen var det som jag trodde att han hade sjunkit ner, så nu är han nästan helt fixerad men ändå lite ruckbart. Så det är därför jag har lite ont och är öm nertill. Ibland kan man känna som små knivhugg och stickningar mellan benen men då kommer han åt nerver med huvudet. Så inget att oroa sig för :)

Jag hoppas att dom sista veckorna går fort nu, för vi längtar så mycket efter dig! Vill känna din doft, pussa på dig och bara hålla om dig i min famn. Ska bli spännande och se vem du kommer vara mest lik :) Det är sjukt att man kan älska någon så sjukt mycket som man aldrig har träffat, bara känt hur du lever rövare i min mage :)
Den dagen du kommer se livets ljus kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv ♥



Vad mysigt det låter alltihopa :) Jag längtar till den dagen jag själv blir förälder. Tyvärr har jag 2,5 år kvar av skolan men den som längtar efter något gott.. hehe. Kram

2010-10-20 // 11:20:31

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 // 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback