Torsdag!

Då var det redan torsdag och veckorna går i en himlans fart, men inte klagar vi inte :)

Idag har jag bara varit hemma och städat och fixat, tog precis en liten tupplur för att orka vara vaken ikväll. Sover ju så dåligt på nätterna så då är det skönt att man kan ta en tupplur på dagen för att orka resten av kvällen annars är man som en zoombi :P Ikväll får vi främmande av M:s föräldrar och släkting från norrland, vi ska äta god mat och umgås. Dom är nog här om 1,5 timme så tänkte sätta på mig mitt face och lite finare kläder :)

Men innan det så tänkte jag visa vad jag önskar mig i julklapp av tomten :)
Jag önskar mig pressentkort på IKEA och sen sällskapspel, här är några jag tyckte verkade roliga:

     

Det är kul att spela sällskapspel men tyvär gör vi sällan det då vi inte äger några själva så nu hoppas vi att tomten kommer med något av dessa spel i jul, haha!

Ha en trevlig kväll..


Du är väl för gammal för julklappar ;)

2010-11-18 // 19:27:08

Vi har Lika par leka bäst :)

Helt ok



kraam

2010-11-19 // 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback