Måndag!

Då var det måndag igen och ny vecka. Vad veckorna går fort, man hinner knappt med något men inte klagar vi får då blir det bara närmare och närmare tills vi sitter där som föräldrar :)

Idag har vi varit hos BM och skrev en sammanfattning av min graviditet och önskemål till förlossningen. Berättade även att jag har börjat få förvärkar och massa sammandragningar så hon kände att huvudet hade sjunkit ännu mera än sist, så det är ett steg närmare en förlossning :) Så det var inte så konstigt att jag har haft så ont i ljumskarna. Vi ska dit den 30:e igen och förhoppningsvis är det den sista gången för gå över tiden vill vi inte :P Tyvärr får man inte välja, hehe!

Igår bäddade vi spjälsängen och vi stod bara och tittade och låg, då fattade vi att vårat barn ska ligga där i inom en snar framtid. Har inte riktigt fattat det än men det kommer nog när han är ute :)

Såhär mysigt ser det ut i spjälsängen:
    

Tänkte diska lite och sen vänta på att Micke kommer hem för han hade mitt bankomatkort (klant som han är som inte lägger tillbaka de :P ) så jag och Mamma kan åkte till Willys och handla lite. Måste fylla på kylen och lite frysvaror sen ska jag köpa hem frukt och göra fruktsallad, blev så sugen på det!!


Snyggaste i hela rummet :) puss hjärtat <3

2010-11-15 // 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback