Måndag igen !!

God eftermiddag!

Då har en vecka gått sen jag uppdaterade bloggen, ursh så dålig jag blivit på att blogga. Men får ingen ro att sitta vid datorn då trådlösa strular så måste sitta upp och får då ont i rygg och magen tar i vägen :P haha!!

Sen sist så har jag, hmm vad har jag gjort :P Varit på Amningskurs, shoppat på Ikea, träffat mina underbar vänner och fixat lite här hemma.

I helgen så hade jag tjejkväll här hemma i fredags med Linda, Bella och lilla Collin då vi åt pizza, massa onyttigheter och tittade på Idol och snackade en massa skit. Mycket trevligt !! Och i lördags så kom M:s pappa hit med våran vagn som han hade hämtat under veckan så passade vi på att storhandla oxå. Sen åkte M in till stan för att fira Per som fyllt år och då passade jag på att gråta över en tjejfilm och mysa med katterna :) Igår så hjälpte jag Bella med att sälja på barnbasar och passade även på att fynda lite jag själv :) fick med mig hem skötunderlägg med spöketlabban, påslakan och leksaker. Allt för 100kr, billigt och bra :) Sen lagade jag och Älskling god mat och myste en stund innan jag åkte på innebandy och tittade på när Västergårds IBK vann igen :)

Idag har jag varit hos Barnmorskan och läkaren där jag fick förlängd sjukskrivning till förlossningen. Hos Bm såg allt bra ut. Värderna var bra, magen hade växt och hjärtatslagen låt fint. Denna gång sov Noel vilken han inte gjort tidigare :) Sen är han helt fixerad nu så han har gjort sig beredd på att komma ut :P Min bm sa att med tanke på att jag har sammandragning och sen fått förvärkar så skulle det inte vara konstigt om dom blir tätare och att han vill komma ut tidigare så kommer han klara sig hur bra som helst och att man skulle inte då hindra från att förlösa honom med tanke på att det bara är fem veckor kvar nu. Spännande! Men jag tror han stannar där ett bra tag till :) Men ska ändå tvätta dom minsta kläderna och filtar så det är klart ifall att så man inte står där och har inte tvättat kläder när han väl är ute.

Juste nu håller vi på och gör om hallen. Philip har precis spacklat och imorgon ska han slipa och sen när Micke kommer hem ska dom måla första vändan :) Så till helgen är iaf hallen klar, skönt! Sen ska vi börja med sovrummet så det är klart så kan jag pusta ut sen och fixa det sista där. Så får vi ta barnrummet efter det för det är inte så bråttom med tanke på att Noel kommer ändå inte sova där dom första månaderna.

Våran snygga vagn :)

 

Att se vagnen varje dag nu gör ju inte att man längtar ännu mera och känner att det är nära nu :)
Juste igår innan jag skulle iväg på innebandy pratade Micke med magen och då sparkade han för fullt där inne, tror någon gillar sin pappa :)



» Sara

Säger samma sak till dig som till Linda, börja blogga från mobilen! Det är jätte enkelt, har kommenterat i Lindas sista inlägg hur man gör :)

2010-11-01 // 17:21:27
» Sara

Haha ja jag med! Fast har läst att det är lika farligt att drick kaffe som energidryck men vill inte chansa. Har ju slutat med kaffe också ;P

2010-11-01 // 18:02:15
» Carro

Jag längtar såååå efter Noel och att bli moster.. =)

2010-11-01 // 18:44:29

ja hoppas han gillar pappa :) för ja kommer älska honom och dig i all evighet :)!!

2010-11-01 // 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback